Gyakori kérdések
Hol foglaljak inkább?
Foglalhat email-ben közvetlenül nálunk, vagy a Booking.com felületén. Felhívjuk a figyelmét, a Booking.com felületet csak az használja, aki tudja kezelni! Aki nem tudja elolvasni az ott küldött leveleket, kérem inkább közvetlenül foglaljon.
Mit tegyek, ha elrontottam a booking foglalást?
Ha kevesebb főt foglalt, mint ahányan jönnének, kérem keressen fel minket, megoldjuk a problémát. Az időpont módosítást a felületen is el tudja végezni.
Hogyan kell fizetnem?
Ha közvetlen nálunk foglal, tud készpénzzel, bankkártyával és utalással is fizetni. A bookingos foglalásnál, mindenképp bankkártyáról emelik le a pénzt.
Mennyi az idegenforgalmi adó?
Az idegenforgalmi adó 2025.01.01-től 500 Ft/felnőtt/éj, amit a szálláson kell rendeznie.
Tarthatunk e legény vagy lánybúcsút?
Zenés, zajos rendezvények tartása nem megengedett az apartmanházban.
Mikor érhető el a személyzet?
A személyzet 9.00-22.00-ig hívható Hétfőtől péntekig. Hétvégén, írásban kereshetnek minket a megadott telefonszámokon, Viberen, WhatsApp-on, info.stafeta@gmail.com email címen.
Törölközőt, hajszárítót kapunk?
Igen
Klíma van az apartmanokban?
Igen minden apartmanban van legalább egy klíma.
Frequently asked questions
Where should I book?
You can book by email directly with us or on the Booking.com interface. Please note that the Booking.com interface can only be used by those who can handle it! If you cannot read the letters sent there, please book directly.
What should I do if I messed up the booking?
If you booked fewer people than the number of people who would come, please contact us, we will solve the problem. You can also change the time on the interface.
How do I pay?
If you book directly with us, you can pay with cash, bank card or bank transfer. When booking with Booking, the money is taken from a bank card.
How much is the tourist tax?
From 01.01.2025, the tourist tax is HUF 500/adult/night, which you must pay at the accommodation.
Can we have a bachelor or bachelorette party?
Musical and noisy events are not allowed in the apartment building.
When are staff available?
The staff can be called from 9:00 a.m. to 10:00 p.m. every day of the week. Therefore, please take into account when entering, if you arrive at night, you may not be able to reach the staff, write down the entry information!
Do we get towels and hair dryers?
Yes
Do the apartments have air conditioning?
Yes, every apartment has at least one air conditioner.